Sportcentrum Sunfit | Verlengde Blokkenweg 18 | 6718 AD  EDE | Tel: 0 318 - 622 003

Geopend op:

 

Maandag t/m donderdag 08:30 - 23:00 uur (fitnesszaal tot 22:00 uur)

Vrijdag 08:30 - 22:00 uur (fitnesszaal tot 21:00 uur)

Zaterdag 08:30 - 13:00 uur

Zondag 08:30 - 13:00 uur 

Kinderopvang:

 Maandag,

Woensdag

 Vrijdag

 Van 09.00 - 11.00 uur (gratis); wekelijks aanmelden via kinderopvang@sunfitede.nl

Tarieven:

1 x per week € 33,00,

Onbeperkt € 47,00

Vraag ook naar onze familiekorting en jongerenkorting!

AVG VERKLARING SUNFIT

© 2020 Realisatie en ontwerp OMOVIO

Search

Body en Mind donderdag!


Per 1 oktober staat Perfect Pilates en met ingang van 5 november PowerYoga, beiden gegeven door Wendy

Wat is Pilates?

Pilates is een trainingsmethode met oefeningen voor een mooi en sportief lichaam. Het bestaat uit grondoefeningen voor buik, billen, benen, rug en armen. Pilates richt zich ook op een stevige en stabiele rug, daarom is Pilates geschikt voor beginners en gevorderden maar ook mensen met rugklachten. De sleutelwoorden bij Pilates zijn: stabiliteit, flexibiliteit en lichaamsbeheersing.

Wat is Perfect Pilates?

Pilates is een 100 jaar oude methode. De oefeningen zijn echt super, maar de wetenschap is veranderd. Een team van therapeuten en artsen van Fysio Physics heeft daarom de methode geperfectioneerd. Perfect Pilates is daardoor verantwoord en nog effectiever dan de gewone Pilates.

Wat is PowerYoga?

Power Yoga is een krachtige en dynamische vorm van Yoga, die is afgeleid van de Ashtanga Yoga vorm. Deze Yoga vorm is ontwikkeld in de jaren 30 van de vorige eeuw. In PowerYoga worden fysieke houdingen direct na elkaar uitgevoerd en ondersteund door ademtechniek. De houdingen samen vormen als het ware een serie, waarbij de houdingen niet vast staan. Per les kan de serie verschillen. De serie vormt een dynamisch geheel en heeft veel weg van een workout. Door je aandacht te focussen met behulp van je adem op de beweging en het ervaren van je lichaam, ontstaat een vergelijkbaar effect als bij hardlopers. In de serie worden achtereenvolgens staande, zittende en liggende houdingen uitgeoefend.


80 views